Duyurular

Çanakkale Anma Törenlerinin 100. Yılında 100 Bisiklet16.03.2015

Sevgili Sarı Siyahlılar,

Bildiğiniz üzere, her yıl 18 Mayısı, 19 Mayısa bağlayan gece, Çanakkale Savaşında şehit düşen ağabeylerimizi, hüzünlü bir törenle anıyor ve en azından vefa borcumuzu, bir derece de olsa yerine getirmeye çalışıyoruz. Bu sene anma etkinliklerinin 100. yılı olması nedeniyle bu tören bizler için daha da büyük bir önem taşıyor.

Bu yıl da bu etkinliğimize son yıllarda olduğu gibi otobüs seyahati dışında, pedal çevirerek gidiyoruz. Bunu yaparken, hem o coğrafyayı adım adım görmek tanımak, hem de kendi kas gücümüzle, ağabeylerimizin huzuruna çıkmanın gururunu yaşamak istiyoruz.

Bu yıl tüm sarı siyahlı camiayı, en yaşlısından, en gencine kadar Çanakkale Şehitlerini anmak üzere bir bisiklet yolculuğuna davet ediyoruz.

Göreceli olarak zahmetli bir yolculuk olabilecek bu tarz bir Çanakkale gezisi, hayatını vatanı uğruna sakınmayan ağabeylerimizin huzuruna çıkmak üzere yapacağımız bu yolculuğu çok daha anlamlı kılacaktır.

Program akışı şu şekilde olacaktır:
16 Mayıs 2015 Cumartesi saat 08.30 da, okulumuzdan hareket
16 Mayıs akşamı Şarköy Otelde konaklama
17 Mayıs Gelibolu’ya varış ve kamp kurma (tercih edenler için bir otel opsiyonu da sağlanacaktır)
18 Mayıs çevreyi tanıma gezileri ve gece şehitleri anma töreni
19 Mayıs otobüsle İstanbul’a dönüş

Tüm bu gezi süresince, olumsuz şartlara karşı, bir otobüs ve bisikletlerin konulacağı bir kamyonet de, kafileye eşlik edecektir.

Üniversite öğrenimine devam eden mezunlarımız için bedelsiz olan geziye katılım diğer mezunlarımız için 150 TL'dir. O nedenle katılım bilgilerinizi derneğimize, en geç 20 Mart 2015 Cuma gününe kadar bildirmenizi rica ediyoruz.